2015. okt 06.

Új külsőt kapott a QTS 4.2.0

írta: MorGorilla
Új külsőt kapott a QTS 4.2.0

Eddig is jól nézett ki, most új stílusban jelenik meg a QNAP böngészős kezelőfelülete.

Ráncfelvarrás nagyon kell. Ha valaki feltelepíti a QTS 4.2.0-át, akkor meglepődve tapasztalhatja, hogy újraindítás után egy alaposan újravakolt kezelőfelület fogadja. A bejelentkezés a bal oldalra költözött, a vezérlőelemek, ikonok és szövegek nagyobbak, jobban kedveznek a nagyképernyős használatnak.

qts42.png

A műszerfal felugrott a tálcára, egyébiránt mindent könnyen meg fogunk találni.

A 4.2 egyéb apró változásokat is hoz a hibajavítások mellett, nem elérhető hozzá már a QGet utility, a gyártó szeretné, ha a fejlett Download Stationra hagyatkoznánk. Bővítették a streaming szolgáltatásokat (most már Bluetooth-on is lehet) és új Storage Manager érkezett, ami kezeli az SSD-s gyorsítást is.

Egy kis hiba csúszott a Download Stations kezelésébe, a frissítést követően adminisztrációs jogokkal rendelkező felhasználómmal sem tudtam használni. Beléptem adminként és felkerestem a Download Stationt az AppCenterben. Itt az alkalmazás legördülő menüjéből kiválasztottam, hogy a többi felhasználók asztalán és menüjében is legyen elérhető:

download_center.png

Sajnos a többi felhasználó ekkor is Acces Denied üzenetet kapott a Download Stationra kattintva, ami ezután is csak az App Centerben jelent meg. Csalódás, de nyilván nem adtam fel, megpróbálkoztam egy eltávolítással és újra hozzáadással, sajnos ez sem oldotta meg a gondjaimat :( Egylőre adminnal töltögetek le, míg ki nem javítják a dolgot.

Egyébként a Download Station leghasznosabb újdonsága, hogy a már letöltött anyagokra kattintva a File Station jön be a megfelelő mappával.

Szólj hozzá

letöltés torrent kezelőfelület qnap qts download station